Veelgestende vragen
FAQ
Neem contact met ons op, zodat wij uw e-mailadres kunnen wijzigen. Wij kunnen uw e-mailadres te allen tijde wijzigen.
Wij aanvaarden alle voornaamste kredietkaarten (VISA, Mastercard, AMEX), iDeal, Bancontact en Klarna.
Wanneer u online koopt met uw creditcard, wordt al uw informatie ingevoerd op een beveiligde SSL-webpagina. Uw informatie wordt dan SSL gecodeerd en direct naar het netwerk van onze credit card provider gestuurd waar uw kaart en transactie worden geautoriseerd en goedgekeurd. Uw creditcardgegevens worden niet op onze servers opgeslagen.
U kunt uw bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice.
👉 Houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn ingepakt of verzonden niet kunnen worden geannuleerd.
Als u uw leveringsadres wilt wijzigen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.
👉 Houd er rekening mee dat uw verzendadres niet meer kan worden gewijzigd nadat uw bestelling al is verwerkt of verzonden.
Afhankelijk van de locatie, kunnen bestellingen binnen 4-7 werkdagen aankomen. Zodra de bestelling is verzonden, sturen wij u per e-mail uw tracking-informatie. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane of de courier.
Wij sturen u de tracking-informatie per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Normaal gesproken ontvangt u het trackingnummer 24-72 uur nadat de bestelling is geplaatst
U kunt uw bestelling ook hier volgen: Bestelling Volgen
Als er nog iets ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Wij verwerken bestellingen tussen maandag en zondag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende dag verzonden.
Neem a.u.b. contact met ons op als u na 3 werkdagen vanaf de dag dat u de betaling hebt voltooid, nog geen bevestiging van de tracking heeft ontvangen.
Contacteer ons
Als u niet tevreden bent met ons artikel, kunt u het terugsturen. Klik hier en bekijk het retourbeleid.
Retourbeleid