Meteen naar de content

Gratis Verzending binnen NL & BE

Retour & Terugbetalingbeleid

RETOUR & TERUGBETALINGSBELEID

Bij Zaya Shop streven we ernaar onze klanten een uitzonderlijke winkelervaring te bieden. We begrijpen dat een product soms niet aan je verwachtingen voldoet, en we willen het retourproces zo eenvoudig en probleemloos mogelijk maken. Als je problemen hebt met de verzending of het product en je bent gefrustreerd, neem dan contact met ons op via info@zaya-shop.nl en ons team zal je direct helpen.

 

RETOURZENDINGEN EN TERUGBETALINGEN

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen de tijd hebt vanaf de datum waarop je het artikel hebt ontvangen om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen: ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Om een retourzending aan te vragen, kunt u contact met ons opnemen via info@zaya-shop.nl. Als uw retourzending wordt geaccepteerd, ontvangt u van ons verdere instructies om uw zending te retourneren. Artikelen die zonder voorafgaand verzoek worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.

 

Volg onderstaande stappen om je product te retourneren:

  1. Stuur ons een mailtje op info@zaya-shop.nl waarin je aangeeft dat je jouw bestelling of een deel van je bestelling wilt retourneren
  2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij het retour kunnen accepteren. We zullen je ook voorzien van het retourformulier
  3. In het geval dat we jouw retour kunnen accepteren doe je het volgende. Pak het retour te zenden product weer netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking
  4. Verzend het pakketje naar het retouradres dat je ontvangen hebt van onze klantenservice
  5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code
  6. Wanneer je pakket is aangekomen en gecontroleerd zullen wij het bestelbedrag van de geretourneerde producten terugstorten middels de betaalmethode waarmee afgerekend is 

 

De volgende goederen zijn uitgesloten van het recht op retour:

  • Bestelde goederen voor zakelijke projecten;
  • Op maat gemaakte goederen. Dergelijke speciaal bestelde en/of op maat gemaakte goederen kunnen niet worden geretourneerd.
  • Hygiënische producten, zoals ondergoed, badkleding, oordopjes, en persoonlijke verzorgingsproducten, kunnen vanwege gezondheidsredenen niet worden geretourneerd.


Als je vragen hebt over retourzendingen en terugbetalingen, kan je contact met ons opnemen via info@zaya-shop.nl.



Beschadigingen en problemen

Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is, of als u het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en oplossen. Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje.

Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact opnemen via info@zaya-shop.nl

 

Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.



Retourneren

Onze klantenservice biedt u verschillende mogelijkheden om het product terug te sturen of een terugbetaling af te dwingen. Bespreek de retouraanvraag altijd eerst met onze klantenservice door te mailen naar info@zaya-shop.nl.



Terugbetalingen

Na ontvangst en controle van uw retourzending krijgt u van ons bericht of de terugbetaling al dan niet is goedgekeurd. In dat geval wordt de terugbetaling automatisch overgemaakt naar uw oorspronkelijke betaalwijze. Je ontvangt de terugbetaling binnen de 5 werkdagen na goedkeuring.

 

 

Ik heb een verkeerd leveringsadres opgegeven, kan ik het wijzigen?

Als u dit overkomt, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op info@zaya-shop.nl, zodat wij het probleem kunnen oplossen. We kunnen echter niets beloven, want al onze artikelen worden gewoonlijk onmiddellijk na uw bestelling verwerkt en dezelfde dag of enkele dagen later verzonden. Als uw bestelling al in het verzendproces zit, kunnen wij deze niet tegenhouden.

Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld indien u een onvolledig en/of onjuist afleveradres heeft opgegeven. Ons systeem verwerkt de bestellingen automatisch en houdt zich aan uw specificaties.


Kan ik mijn bestelling annuleren nadat deze is geplaatst?

Voor annulering van je bestelling kun je na contact opnemen via info@zaya-shop.nl zodat de klantenservice kan kijken of het nog mogelijk is om jouw bestelling te annuleren.

 

 

Heb je nog meer vragen?

30 Dagen Retourbeleid

Gratis verzending

7 op 7 klantenservice

Veilig afrekenen